Slaap lekker allemaal

Ik wens iedereen een rustige nacht en morgen gezond weer op en dankbaar dat er geen aanslagen zijn geweest vandaag

Dit liedje heb ik eerder gedraaid op feestboek maar vindt ik zelf een van de liedjes die me doet terug denken aan mijn jeugd en best leuk voor de nieuwe generatie het nog eens te horen

Also see https://youtu.be/_trOp2HGUAM?t=223 – And could you please stop commenting about it being ‘originally written by’ Johann Sebastian Bach? I tried to f…
youtube.com
Ik zing dit liedje soms ook op mijn keyboard en denk dan aan de vergankelijkheid van het leven en de dood die ons allen staat te wachten en wil nog zo graag leven. Triest Elvis zo te zien

https://www.youtube.com/watch?v=Y_i9iSjY9jg

Over voorziener

Ben 73 jaar inmiddels en heb interesse in de politiek en hoe wij met zijn allen leven op deze wereld van nog 13.000 km doorsnede en we elkaar bevechten meestal om dat rotgeloof
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

snap er de ballen van en heb een herseninfarct gehad in 2007 maar wou graag mijn archief terug van 2012 en niemand kan dat waarmaken

