Het is alweer 25 Juli

Goedemorgen.. Allemaal weer gezond opgestaan en gaan alweer 25 Juli beleven en zomaar een verhaaltje wat ik effe kwijt wil aan iemand persoonlijk

Het is dus 25 juli en wordt je vandaag alweer 58 en denk je niet eens bij je zelf dan:

Ga ik verder mijn leven verzuren door me te bemoeien met andermans problemen na zelf van je leven een puinhoop te hebben gemaakt en nu kan je nog leunen op naasten zoals b.v. je ouders misschien die echter ook niet het eeuwige leven hebben en zullen wegvallen t.z.t. en wat blijft er over dan straks en is daar wel eens over nagedacht vraag ik me dan af?

Zit je straks als een oude verzuurde vrouw eenzaam op een bankje (zie foto) de jaren af te tellen die je nog resten en misschien denk je dan terug aan al die mensen inclusief familie die je letterlijk de grond hebt ingeboord eerder omdat JOUW waarheid de WAARHEID was altijd

Jammer wel dat je niet tijdig “hulp” heb ingeschakeld voor je zelf en kwetsbare “kinderen” het bos in hebt gestuurd eerder met de loze belofte dat ze altijd bij je terecht konden na een overlijden van een dierbare maar wat is er terecht gekomen van dat gebral en gelieg en dat is nog het ergste en heb ik het nog niet over die hersenspoelingen die je nog steeds flikt en schijnbaar niet kan laten zo ziek ben je in je hoofd helaas

De jaren zijn voorbij gevlogen (3 jaar alweer inmiddels!) en houden we ons staande zonder jouw toegezegde hulp en zijn dankbaar voor en we redden ons wel

De tijd heeft gelukkig geen mededogen en er komt een moment (sneller als je denkt) dat je straks eenzaam en alleen op een bankje zit en je er alleen voor staat en dan misschien terugdenkt aan wat ik nu neerpen en dat is dat je in het leven je je zelf moet voorbereiden op het naderend eind en als dat er dan komt je veel makkelijker de reis kan maken naar het hiernamaals.

Het vooruitschuiven van die gedachte dat alle ankers om je heen straks zullen wegvallen kun je nu nog nog doen maar er komt een moment dat de waarheid en tijd je met de neus op de feiten drukt en daar zit je dan eenzaam op een bankje en denkt misschien terug hoe het ook anders had kunnen zijn

Fijne dag nog en doe ze maar de groeten allemaal vandaag

Zelf heb ik geen last van de ouderdom want ga alleen maar knapper worden

 

Over voorziener

Ben 73 jaar inmiddels en heb interesse in de politiek en hoe wij met zijn allen leven op deze wereld van nog 13.000 km doorsnede en we elkaar bevechten meestal om dat rotgeloof
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

snap er de ballen van en heb een herseninfarct gehad in 2007 maar wou graag mijn archief terug van 2012 en niemand kan dat waarmaken

