Zelfvernietiging

Zelfvernietiging
Als 73 jarige slaat mij wel eens de schrik om het hart hoe wij met zijn allen bezig zijn met onze zelfvernietiging. Zie dan advertenties staan dat je voor € 99 euro 9 dagen naar Turkije kan om die hotels maar vol te krijgen en weer een stoot luchtvervuiling denk ik door al die uitlaatgassen van die vliegtuigmotoren. Het griezelige idee wat me bekruipt is dat dit nooit goed kan gaan als je nagaat dat de dampkring van onze mooie aarde fragiel dun is en te vergelijken met een vloeitje van een sigaret om een sinaasappel en probeer je dat eens voor te stellen. DAGELIJKS worden de residuen (afvalstoffen) van (schrik niet) 94 MILJOEN vaten olie van 159 liter elk de lucht in gepompt en dan nog staan we verbaast over het feit dat we bezig zijn de ecologie van onze mooie aarde van nog 13.000 km doorsnede te verwoesten met mede het gevolg smeltende ijskappen en extreme weersveranderingen. En iemand wil een stapje terug doen een onbegrijpelijk en dit wilde ik gewoon even kwijt. Het zal mijn tijd wel uitduren maar heb medelijden met toekomstige generaties

foto van Louis Hofman.
foto van Louis Hofman.
foto van Louis Hofman.
Over voorziener

Ben 73 jaar inmiddels en heb interesse in de politiek en hoe wij met zijn allen leven op deze wereld van nog 13.000 km doorsnede en we elkaar bevechten meestal om dat rotgeloof
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

snap er de ballen van en heb een herseninfarct gehad in 2007 maar wou graag mijn archief terug van 2012 en niemand kan dat waarmaken

