Maf ze

Ik ga slapen en morgen mooie dag en lekker in de zon zitten in mijn tuintje en internet maar effe internet laten want we gaan toch naar de klote en nog effe een leuk jaar beleven en proberen 74 te halen en ben ik een gelukkig mens. Zeg zo vaak: Ik ben in 1943 geboren en heb niet bewust de Tweede Oorlog meegemaakt en een prachttijd meegemaakt in mijn mooie Mokum wat nu in beslag is genomen door maffe yuppen, en buitenlanders van meer als 180 nationaliteiten waarvan we veel kunnen leren ( zeggen ze) Ik denk maar terug aan de tijd dat ik met Rutger Hauer en Rob de Nijs liep te stappen in Amsterdam dat Jan Akkerman nog speelde tijdens de repetities van een bandje waarin ik speelde toen en mijn mooie tijd in Frankrijk wat ik deels heb beschreven in mijn “boekje” wat ik 8 Zondagen heb geplaatst en blader maar eens terug anders… Ik ga genieten van elke dag die me nog rest en heb er wel vrede mee als het leven voor mij zou eindigen een dezer dagen en probeer maar het beste ervan te maken en raad jullie aan dat ook te doen

Slaap lekker en nog effe nu naar die gluiperd Pauw kijken

P.s. Zat effe Utopia te kijken vanavond op SBS maar zag pas op het laatst die leuke tweeling en morgen ga ik kijken en wat zooitje zit daar en snap niet dat mensen hun tijd verdoen naar die mafketels te kijken

Slaap ze

Nieuwsuur ging op zoek naar de thema’s die niet of nauwelijks aan bod kwamen in de debatten, maar volgens experts wel belangrijk zijn de komende vier jaar.
nos.nl
Over voorziener

Ben 73 jaar inmiddels en heb interesse in de politiek en hoe wij met zijn allen leven op deze wereld van nog 13.000 km doorsnede en we elkaar bevechten meestal om dat rotgeloof
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

snap er de ballen van en heb een herseninfarct gehad in 2007 maar wou graag mijn archief terug van 2012 en niemand kan dat waarmaken

