Ik ga maffe

Ik ga maffe want heb geen geduld meer in dat gelul van die politici en zonde van mijn tijd want er veranderd toch niks en zeker niet op zenders van Pauw en Jinek die hun zakken vullen met smeergeld van die linkse partijen http://media.tpo.nl/…/onderzoek-bewijst-npo-inderdaad-zo-l…/

Donderdag staan er weer rijen dik Haagse opvreters voor het wachtgeldloket in den Haag en zo werkt het en kunnen ze JAREN teren op het wachtgeld en klik maar eens aan >> https://www.tweedekamer.nl/…/uitgel…/wachtgeld-voor-politici

Ik ga op de ouderenpartij stemmen morgen en vnl omdat Henk Krol aankaartte vanavond in het debat http://www.npo.nl/nos-nederland-kiest-het-de…/…/POW_03433687 hoe ellendig je je kan voelen na een darmoperatie
Hij vertelde dat soms oudjes dood willen van ellende en dat gevoel heb ik ook wel eens gehad en moet je meegemaakt hebben
Henk heeft ook darmkanker gehad en dat na een operatie zijn darmen niet meer op gang kwamen en veel pijn en dan zie je het niet meer zitten zelf en wil je het liefste dood zo vertelde hij en heb ik zelf ook ervaren
(Een en ander heb ik ook verwoord in mijn “boekje” wat ik op dit log heb gezet 8 zondagen lang in delen onlangs)

Het heeft me wel geleerd NOOIT op te geven sinds 2000 want daar heb ik het over en alweer 17 jaar terug en waar blijft de tijd?

Kortom ik heb ook op de ouderen partij gestemd omdat sinds ik 65 ben (ik ben nu 73) mijn pensioen nog nooit is verhoogd sinds ik 65 ben en op de nullijn blijft staan jaar in jaar uit!!
Dan lees ik ook dat de pensioenpot in de crisisjaren vanaf 2008 is VERDUBBELD http://www.telegraaf.nl/…/___Volle_pensioenpot_en_toch_teko… en we gewoon worden belazerd door de wittenboordenmaffia en de Bilderberggroep en hun vazallen zoals Mark Rutte

Henk Krol zal ook wel niks bereiken vrees ik maar geef alsjeblieft niet je stem aan Marc Rutte die aan de leidraad loopt van de Bildergroep die in feite ons land bestuurt achter de schermen http://xandernieuws.punt.nl/…/Bilderbergers-plannen-nieuwe-…

Zie op de laatste site over de geheime deal die Rutte heeft gemaakt met Erdogan en de link niet meer opent het zaakje stinkt aan alle kanten

Slaap lekker en gezond weer op morgen

Vooral in Pauw, Jinek en Pauw & Jinek tsunami van linkse lijsttrekkers
media.tpo.nl|Door ThePostOnline
Over voorziener

Ben 74 jaar inmiddels en heb interesse in de politiek en hoe wij met zijn allen leven op deze wereld van nog 13.000 km doorsnede en we elkaar bevechten meestal om dat rotgeloof
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

snap er de ballen van en heb een herseninfarct gehad in 2007 maar wou graag mijn archief terug van 2012 en niemand kan dat waarmaken

