Slaap lekker en morgen gezond weer op!

Ik wens iedereen die dit leest een goede nacht en morgen gezond weer op en ga er op tijd in want voel me niet 100% nog steeds en tja als je boven de 70 bent ben je gevoeliger voor kwaaltjes en is een goede nachrust erg belangrijk

Vond vanavond nog enkele foto,s van mijn Poekie op internet en heb er nog steeds erg moeite mee dat ik haar nooit meer zo lekker languit zal zien liggen straks en zo enorm stil in huis en wel wennen nog steeds maar ja het is niet anders en ben ik al aan gewend dat mensen weg vallen en nu ook dieren waar ik aan gehecht ben

Morgen maar even een bloemetje brengen naar Westgaarde waar Oma ligt op de strooiplaats daar van het crematorium samen met mijn vrouw die kort na het overlijden van haar moeder ook overleed aan de gevolgen van hersenkanker..

Oma was 12 Maart jarig en is 95 geworden dus een gezegende leeftijd niet wetende dat mijn vrouw niet lang daarna ook op die strooiplaats zou liggen en heb ik de as op de plek waar Oma,s as lag uitgestort met enkele van mij kinderen

Ga daar maar even zitten morgen op een bankje en terug denken aan hoe het was vroeger en meer kan je niet doen en maakt je zo machteloos ergens. Mijn vrouw is slechts 67 geworden en is alweer bijna drie jaar dood a.s. 6 september en dan merk je ook hoe snel de tijd gaat en dat je moet genieten van ELKE dag en dat wil ik even meegeven

Slaap lekker en morgen gezond weer op

foto van Louis Hofman.

foto van Louis Hofman.
foto van Louis Hofman.
foto van Louis Hofman.
Over voorziener

Ben 73 jaar inmiddels en heb interesse in de politiek en hoe wij met zijn allen leven op deze wereld van nog 13.000 km doorsnede en we elkaar bevechten meestal om dat rotgeloof
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

snap er de ballen van en heb een herseninfarct gehad in 2007 maar wou graag mijn archief terug van 2012 en niemand kan dat waarmaken

