Asielchaos voorkomen!

Lidstaten van de Europese Unie (EU) zijn niet verplicht om een humanitair visum te geven aan vluchtelingen die in eigen land groot gevaar lopen, bijvoorbee – Nederland
elsevier.nl
Over voorziener

Ben 73 jaar inmiddels en heb interesse in de politiek en hoe wij met zijn allen leven op deze wereld van nog 13.000 km doorsnede en we elkaar bevechten meestal om dat rotgeloof
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

8 reacties op Asielchaos voorkomen!

  1. Republikein zegt:

    Ik heb geen moer te maken met een Europees Hof.
    Grenzen dicht en iedereen naar huis.

  2. Republikein zegt:

    We worden in de maling genomen, let maar op, en niet voor het eerst.

  3. Republikein zegt:

    Mijn tijd ook, ben 67, maar ons nageslacht?
    Hier nog een leuk artikeltje voor de fanclub!
    https://worldthechanges.wordpress.com/politiek/europa/europese-grondwet-verdrag/

  4. Republikein zegt:

    Ach, wat maakt het uit, lezen is leuk, en jij schrijft ook leuk, een talent.
    K heb mijn hele leven gelezen maar kan niet schrijven.
    Tot een maand of 15 geleden met mijn vriendin op de bank naast me, soms bromde ik wat en ging haar staartje instemmend meekloppen, ’t leek soms net een trommel.
    Ook weer 15 maanden stof tot stof, helaas.
    Ben je een beetje opgeknapt, van Poekie?
    Van de pijn en verdriet?

    • voorziener zegt:

      Ach het is moeilijk en heel stik in huis nu
      Maar het went wel denk ik en zo is het leven helaas
      Ben gehard door het leven en dat scheelt
      Ik ga nu effe een videofilm kijken en net effe in Mokum rondgereden met scootertje maar het is erg koud en viel tegen
      Hou je haaks en geniet van elke dag want je ligt tussen de planken voor je er erg in hebt hoor

snap er de ballen van en heb een herseninfarct gehad in 2007 maar wou graag mijn archief terug van 2012 en niemand kan dat waarmaken

