Stem dat PvdA gepeupel weg 15 Maart !!!

Goedemorgen allemaal

Kent u deze nog vanverleden jaar en onthoudt u het alstublief straks in het stemhokje om dat mormel en haar rooie achterban weg te vagen?
Voor de rest hoop ik niet dat ik Poekie voortijdig achterna ga want had gisteren de hele fag doffe buikpijn en is de stoelgang ook verstoord. In tegenstelling tot gisternacht een rotnacht gehad en doffe buikpijn en steeds paracetmol slikken zodat ik wat kon slapen maar weer wakker werd na een paar uur door de pijn. Nu ik dit type valt het wel mee al is het mijn bloeddruk (opgemeten door een bloeddrukmeter) veel te hoog. Maar effe aanzien vandaag en hopen dat die stoelhang weer op orde komt en dan toch maar eens naar pillendraaier morgen en wie weet is wel weer een in ontaarde darmpoliep en eens vragen om een colonscopie zodat die dingen weggeknipt kunnen worden en is mijn laatste onderzoek na mijn darmkanker in 2000 ook al weer ruim jaar geleden geweest. Als het effe kan wil ik nog wel effe rondlopen op deze planeet

1 jaar geleden
We worden als gepensioneerden bestolen door de huidige regering. De pensioenfondsen zijn nog nooit zo rijk geweest, maar staatssecretaris Klijnsma heeft zulke strenge bufferregels gemaakt met behulp van de VVD, PvdA en…
telegraaf.nl
Over voorziener

Ben 73 jaar inmiddels en heb interesse in de politiek en hoe wij met zijn allen leven op deze wereld van nog 13.000 km doorsnede en we elkaar bevechten meestal om dat rotgeloof
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

snap er de ballen van en heb een herseninfarct gehad in 2007 maar wou graag mijn archief terug van 2012 en niemand kan dat waarmaken

