Poekie is ziek

tn_005

Ik ga slapen en ben verdrietig omdat nu wel zeker is dat mijn Poekie het niet gaat redden en heeft vandaag totaal niets gegeten en heb wel vanmiddag geprobeerd wat eten in zijn bekje te stoppen maar ze wil niet.. Heb vandaag vanaf vanmorgen wat foto,s gemaakt en ze ligt het liefste in het “huisje” nu wat ik voor haar gemaakt van haar reismand
Ik haar nu laten onderzoeken lichamelijk door een dierenarts maar die kon feitelijk niets vinden en het bloedonderzoek toont alleen een wat hoge waarde aan wat zou kunnen duiden om problemen “misschien” met haar alvleesklier
Ze ligt verder rustig en zachtjes te knorren alsof ze best tevreden is en als ik haar soms beetpak laat ze alles toe en merk nergens iets van pijn en ben ik zeker van dat ze geen pijn ergens heeft. Komt af en toe het “huisje” uit om netjes te plassen en vanmiddag lag er zowaar weer een drolletje waar je ook verder niks bijzonders aan ziet
Dat ze echter nu sinds vandaag niet meer eet verontrust me erg en ben blij dat ik wat kan pielen op internet afleiding en heb ik mijn weblog maar effe gesloten want ben er goed ziek van eerlijk gezegd en misschien toch de ouderdom en de dood die er aan zit te komen en dat maakt me zo verdrietig en kan me geen fuk schelen of iemand me een sentimentele ouwe dwaas vindt misschien
Zo triest wel als je ziet dat ze zich nog wast en er zo vreedzaam bij ligt en je in feite niks kan doen in de wetenschap dat als ze niet meer eet het langzaam maar zeker slechter zal gaan en kan me het haast niet voorstellen zoals ze er nu nogmaals vreedzaam bij ligt en nog zelfs op de achtergrond ik haar gespin hoor
Ik ga maar slapen op de bank en ben ik toch een beetje in de buurt.. Riep haar gisteren wel vanuit de slaapkamer en normaal is ze dan gelijk bij me maar nu niet al week
Nou nog effe Jinek kijken en dan maar hopen dat ze morgen nog leeft en zolang ze geen pijn heeft of als ik merk dat ze het benauwd krijgt ga ik gelijk na de dierendokter want ik wil haar een lijdensweg besparen
Lang verhaal sorry
tn_006 tn_008 tn_009 tn_010 tn_015tn_017
tn_018 tn_020
tn_022
Over voorziener

Ben 74 jaar inmiddels en heb interesse in de politiek en hoe wij met zijn allen leven op deze wereld van nog 13.000 km doorsnede en we elkaar bevechten meestal om dat rotgeloof
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Poekie is ziek

  1. Henk eggens zegt:

    Dag Louis
    Sterkte jonge weet er alles van maar mischien valt het mee het beste met alle bijh

    • voorziener zegt:

      Hoi Henk leef je nog ???

      Ben er kapot van joh en zo triest en langzaam zie ik haar achteruit gaan en moeilijk wel te zien

      Doei

      Je hebt toch mijn mailadres en mail me eens en kom eens langs van de zomer

  2. nihom zegt:

    Goede vriend, Veel sterkte gewenst Hoop dat je toch nog een rustig weekend hebt Shalom vriendje Harry

  3. demi zegt:

    heel veel sterkte ik hoop op een wonder dat ze het gaat redden

snap er de ballen van en heb een herseninfarct gehad in 2007 maar wou graag mijn archief terug van 2012 en niemand kan dat waarmaken

