Mijn gabber Martin zit in Senegal

Mijn gabber Martin zit in Senegal en tof heeft het daar joh en jammer dat ik niet ben meegegaan verdomme!

Senegal in West-Afrika is misschien niet het eerste land dat in je opkomt als je denkt aan een zonvakantie maar laat je eens verrassen en geniet, na zo’n zes uur vliegen met TUIfly, van de grote Senegalese gastvrijheid. Wie bij TUI een vakantie naar…
tui.nl
Over voorziener

Ben 73 jaar inmiddels en heb interesse in de politiek en hoe wij met zijn allen leven op deze wereld van nog 13.000 km doorsnede en we elkaar bevechten meestal om dat rotgeloof
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Mijn gabber Martin zit in Senegal

  1. Smsfrankrijk@gmail.com zegt:

    Heerlijk hier louis. Volgende keer gewoon meegaan. DOEN !!!!

    • voorziener zegt:

      Tja … Eerst maar eens kijken hoe het met die ogen verloopt dit jaar maar heb de foto,s gezien en tof daar. Jammer dat gedoe met die gek die niet wil aftreden maar zal zijn biezen wel pakken denk

snap er de ballen van en heb een herseninfarct gehad in 2007 maar wou graag mijn archief terug van 2012 en niemand kan dat waarmaken

