Ik baal als een stekker!

Ik BAAL als een stekker!!

Kom mijn bed uit tegen elven en luister naar ZEGT U HET MAAR het o zo mooie radioprogramma op radio rtvnh en hoor daar tot mijn grote schrik dat Arjan er mee ophoudt en wat zal ik hem missen!

Ergens heeft hij groot gelijk nu te stoppen want is ook al 63 en nog de restjaren een beetje van het leven te genieten en is hem wel toevertrouwd!

Een ontzettend fijne en lieve man met een warme stem en zo vaak bij hem mijn zegje kunnen doen op de radio en wat zullen we hem missen

Best Arjan..

Het ga je goed en blijf gezond !!!

(Als je aanklikt de uitzending van 10 uur tot 11 uur hoor je op 54 minuten zijn onverwachte mededeling
In de uitzending van 11 uur tot 12 als je daarna aanklikt hoor je de vele reacties op zijn vertrek)

http://www.nhnieuws.nl/gemist/radio/493/230956/-

foto van Louis Hofman.
Over voorziener

Ben 73 jaar inmiddels en heb interesse in de politiek en hoe wij met zijn allen leven op deze wereld van nog 13.000 km doorsnede en we elkaar bevechten meestal om dat rotgeloof
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

snap er de ballen van en heb een herseninfarct gehad in 2007 maar wou graag mijn archief terug van 2012 en niemand kan dat waarmaken

