Witteboordenmaffia

Goedemiddag

Kreeg vanmorgen weer een “opwekkende” mail van mijn bank dat de rente wederom is verlaagd en gaat de DIEFSTAL van de STAAT (lees: Witteboordenmaffia) gewoon door onder leiding van de bandiet Draghi die lid is van de Bilderberggroep die achter de schermen aan de touwtjes trekt. Jullie wisten toch wel dat Draghi lid is van die Bilderberggroep toch?

Afijn we gaan binnenkort weer belast door de overheid en belasting worden omdat de witteboordenmaffia er vanuit gaat dat we 4% rendement uit ons spaargeld kunnen halen en gekker kun je het toch niet maken?

Maar ja we pikken alles zo langzamerhand geloof ik dus maak me er maar niet meer kwaad over want binnenkort ben ik 73 en zal mijn tijd wel uitdienen en misschien maak ik de derde Wereldoorlog nog mee die op het punt staat uit te breken geloof mij nu maar

Prettige dag nog

http://xandernieuws.punt.nl/…/Bilderbergers-plannen-nieuwe-…

001

Over voorziener

Ben 73 jaar inmiddels en heb interesse in de politiek en hoe wij met zijn allen leven op deze wereld van nog 13.000 km doorsnede en we elkaar bevechten meestal om dat rotgeloof
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

snap er de ballen van en heb een herseninfarct gehad in 2007 maar wou graag mijn archief terug van 2012 en niemand kan dat waarmaken

