Mag nog effe mee folks!

dokter-2

Vanmorgen effe door de mangel gehaald dus en de bloeddruk was prima, cholesterol waarde was perfect, urinemonsters perfect, kalium en verder de hele rattenplan perfect dus kan ik gelukkig nog effe mee en veel van mijn klachten zijn wederom terug te brengen op stress en geen wonder natuurlijk zoals het er aan toe gaat soms met het familiegebeuren maar dat maar effe terzijde anders slaan de “wandelgangen” weer op tilt

Afijn ga me maar richten op andere dingen zoals veel wandelingen maken (o.a. om meer te bewegen) en fotograferen en te trachten dat gratis busje van het Gelderlandplein ook in mijn buurt te laten rijden en zo komt die lange saaie winter ook wel om toch en voor je het weet is het dan alweer april

Voorlopig dus nog maar niet ingaan op wat ze nu weer voorstellen die maffiaregering die ons land aan het besturen is alhoewel ik me er wel iets bij kan voorstellen dat menig oudje er de brui aan wil geven zoals de ouderen heden ten dage hun leven moeten slijten in de nog bestaande verzorgingshuizen en vernielen die idioten Samson en Rutte onze verzorgingsstaat totaal zo langzamerhand totaal

http://nos.nl/…/2137422-kabinet-wil-stervenshulp-bij-voltoo…

http://www.telegraaf.nl/…/___Verwaarlozing_van_bejaarden___…

Het kabinet wil een aparte wet voor mensen die een doodswens hebben na een ‘voltooid leven’. Die wet staat geheel los van de huidige euthanasiewet.
nos.nl

Over voorziener

Ben 73 jaar inmiddels en heb interesse in de politiek en hoe wij met zijn allen leven op deze wereld van nog 13.000 km doorsnede en we elkaar bevechten meestal om dat rotgeloof
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

snap er de ballen van en heb een herseninfarct gehad in 2007 maar wou graag mijn archief terug van 2012 en niemand kan dat waarmaken

