Ik stop effe een paar dagen met mijn log en heb maar begrip !

Vandaag een bloemetje gebracht

005

006 003

Herhaling van 2 jaar eerder en mijn God waar blijft de tijd en mis haar nog elke dag!

.

DAG 525 MIJN MEISSIE HEEFT HET NIET GERED

m 032

Mijn meissie heeft het niet gered uiteindelijk en is 6 september 2014 j.l overleden om 6.30 uur na een strijd van 525 dagen

ELLIE JONG

Op 2 april 2013 werd bij haar een hersentumor graad 4 ontdekt ter grootte van 8 cm

Hierop volgden een hersenoperatie met aansluitend een bestraling van 6 weken en een chemokuur welke in eerste instantie doeltreffend leken omdat de tumor niet groter was geworden. Helaas bleek toch na een half jaar de tumor groter te worden en is zij uiteindelijk bezweken in een Hospice en klasse wat de mensen daar voor haar hebben gedaan

MIJN MEISSIE

013

zie een topic van jaren geleden en wrang wel en let maar niet op de rare tekens die “ze” big brother is qwatchhebben aangebracht in deze oude topic  klop op de deur

https://voorzieners.wordpress.com/2014/03/05/dag-338-en-heeft-u-al-kanker/

.https://voorzieners.wordpress.com/2014/08/24/dag-512-ook-een-tikkende-tijdbom-in-huis/

.
Ik sluit mijn blog tijdelijk en tot later en hoop op begrip

doek dicht

 

Over voorziener

Ben 73 jaar inmiddels en heb interesse in de politiek en hoe wij met zijn allen leven op deze wereld van nog 13.000 km doorsnede en we elkaar bevechten meestal om dat rotgeloof
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Ik stop effe een paar dagen met mijn log en heb maar begrip !

  1. Republikein zegt:

    Yep, en alle begrip.
    Veel sterkte man!

snap er de ballen van en heb een herseninfarct gehad in 2007 maar wou graag mijn archief terug van 2012 en niemand kan dat waarmaken

