Oei het zal toch niet hè?

IF

IF

Komt Magere Hein me halen misschien?

doodskop wenkt

Ik hoop het niet want wil nog wel effe de 73 jaar rondmaken a.s. November en dan wil ik wel met hem meegaan en is het mooi geweest toch?

Best een mooi leven gehad en oud worden lijkt me toch een gruwel https://voorzieners.wordpress.com/2014/02/25/dag-300-zo-maar-even-een-gedeelte-uit-mijn-boek/

Afijn laten we hopen dat het een lichte tia was vannacht en vanmorgen en ik slik nu al 5 pillen per dag t.w. in de ochtend 3 en de avond 2 na mijn herseninfarct Januari en toen 10 dagen in het ziekenhuis heb gelegen

Is toch gelukt weer effe een ritje te maken naar de kop van de pier met mijn brommertje brommer louisen wat foto,s gemaakt ook van die veerboot en weer vol met illegalen? mannetje drinkt bier https://voorzieners.wordpress.com/2016/06/06/nou-lekker-dan-weer/

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

Over voorziener

Ben 73 jaar inmiddels en heb interesse in de politiek en hoe wij met zijn allen leven op deze wereld van nog 13.000 km doorsnede en we elkaar bevechten meestal om dat rotgeloof
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Oei het zal toch niet hè?

  1. Republikein zegt:

    Als het zover is kan je denk ik er niets aan doen.
    Ik hoop het niet voor je, maarre, kom dan eens langs om te vertellen hoe het daaro is.
    Hoor ik niks, dan heb ik het mis.

snap er de ballen van en heb een herseninfarct gehad in 2007 maar wou graag mijn archief terug van 2012 en niemand kan dat waarmaken

