Zag vandaag mijn meisjes weer!!

Was vanmorgen effe van 7 uur tot 9 uur op pad en op weg naar huis zag ik zowaar “mijn meisjes” weer zoals elk jaar en toeval?

HPIM0070

https://voorzieners.wordpress.com/2010/04/30/loopt-u-ook-eens-mee/

 

IF

Nog erg stil in de Beethovenstraat om 7 uur

IF

Op de Apollolaan ook nog veel plaatsen onbezet of niet op komen dagen!

IF

Afijn …. Mijn eerste koopje voor 4 euro en leuk hè?

IF

Zie de vele lege plekken verderop!

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

Heel aardige man die me een kaars gaf toen hij hoorde dat ik de gekochte lantaarn wil gebruiken om een kaarsje voor mijn overleden vrouw te branden. Ik brand sinds 6 september 2014 ELKE avond een kaarsje voor haar en mis haar nog elke dag

IF

IF

Kom maar jongens zoek maar uit in de stapels

IF

IF

IF

Best mooi weer!

IF

Bandenhandeltje

IF

IF

IF

IF

Misschien komen ze nog?

IF

IF

IF

Maar ook effe wat geld er in gegooid

 

IF

WAAR IS NU DE SNEEUW EN HAGEL ?

IF

Van dit dak op de achtergrond is Herman Brood gesprongen destijds..

IF

Fietsen te koop…

IF

ZAL WEL LEKKER BROOD ZIJN DENK IK??

IF

De hoofdoekjes worden elkaar meer ook op de Apollolaan

IF

IF

Een rijdende houtoven voor pizza,s

IF

IF

Die gekke Voorziener neemt een foto van ons!!

IF

IF

IF

IF

Kom ik ga naar huis en heb last van mijn benen en tja de ouderdom zit er aan te komen helaas

Nog steeds erg stil in de Beethovenstraat

IF

DUIDELIJKE TAAL

IF

IF

IF

WEINIG TE BELEVEN DIT KEER IN DE BEETHOVENSTRAAT

IF

Moet dat nou?

IF

Stadionweg ook al zo stil…

IF

Ik hou het voor gezien en ga naar huis

IF

IF

De meisjes zijn op weg naar de stad vanuit Station Zuid en misschien tot volgend jaar meiden!

IF

IF

IF

De Gemeente had meer volk verwacht vanuit Station Zuid…

IF

Afijn ik heb mijn lantaarn die vanavond gaat branden!

HPIM0003

Over voorziener

Ben 73 jaar inmiddels en heb interesse in de politiek en hoe wij met zijn allen leven op deze wereld van nog 13.000 km doorsnede en we elkaar bevechten meestal om dat rotgeloof
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Zag vandaag mijn meisjes weer!!

  1. nihom zegt:

    Dat is wel een byzondere mail. Hartelijk dank. De meisjes lijken me ook lief. Misschien kunnen we hen in september ontmoeten. Geniet nog maar van het leven. Vriend Harry Wij eten nog 1 dag matzes

snap er de ballen van en heb een herseninfarct gehad in 2007 maar wou graag mijn archief terug van 2012 en niemand kan dat waarmaken

