31 Januari 2016???

Omgeving Europaboulevard Buitenveldert

IF

IF

IF

IF

IF

En zowaar “goedkope” Benzine bij het Shell Station

IF

effe een ouwe uit 2011

https://voorzieners.wordpress.com/2011/07/30/ik-zag-shell-die-de-zakken-vult-en-levensgenieters-vanmorgen/

mannetje drinkt bier  welterusten 11beatrix-2

 

Over voorziener

Ben 73 jaar inmiddels en heb interesse in de politiek en hoe wij met zijn allen leven op deze wereld van nog 13.000 km doorsnede en we elkaar bevechten meestal om dat rotgeloof
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

18 reacties op 31 Januari 2016???

  1. jungleelephant zegt:

    Mooi;van mij mag het lente worden.Ik haat de winter!

    • voorziener zegt:

      Ik haat ook de winter… Heb net Kruispunt gezien en zie dat menigeen dat gedoe met die asielzoekers nu wel zat is
      Ik zet er morgen effe een topic over
      Slaap ze

      • jungleelephant zegt:

        Ieder weldenkend mens is het gedoe van en met die parasieten spuugzat!In ieder geval:slaap lekker,welterusten!

      • voorziener zegt:

        Heb al eerder gezegd dat het niet allemaal parasieten zijn maar dat ze de echte vluchtelingen moet scheiden wat jij dan parasieten noemt

      • jungleelephant zegt:

        Ook dat heb ik al vaker geschreven en dat weet je best!Echte vluchtelingen moeten geholpen worden,maar aangezien die nog geen 10% bedragen…mag de rest van mij per omgaande op transport worden gezet richting heimat!

      • voorziener zegt:

        Sorry was bijtijds naar bed gisteren

        Kon je niet antwoorden
        Ga toch een beetje mijn blog afbouwen en een soort verzamelplaats maken en zeg maar een soort doorgeefluik
        Heb een naar bericht gehad dat ik glaucoom heb en staar wil me een beetje gaan beperken ook met muziek maken zoals ik vroeger ook deed en heb daarvoor zoals je wel weer mijn keyboard weer laten reviseren want die lag al jaren in de kast na mijn herseninfarct in 2007
        Sommige toetsen werkten niet meer en alles is picobello in orde al moet ik nu weer die hele beschrijving van 184 bladzijden doorworstelen omdat veel uit mijn geheugen is gevaagd in 2007 en wens niemand een zwaar herseninfarct toe toe joh en een impact hoor
        De wereld verbeteren lukt toch niet en de massa blijft dom en dat is nu wel zichtbaar en gaat het gewoon uit de klauwen lopen
        Ik ga zo links en rechts de info verzamelen die tot mij komt in een soort doorgeef luik en ieder doet er maar mee wat ze wilt en lijkt me het beste

      • jungleelephant zegt:

        Ik hoop voor je dat je toch nog muziek kunt blijven spelen;laat je je opereren of gaat dat niet meer?Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte!

      • voorziener zegt:

        Dit is wat ik heb http://www.gezondheidsplein.nl/aandoeningen/glaucoom/item32163 Ze hebben met die laser gaatjes gemaakt in de oogbol om de druk te verlagen en nu maar afwachten. De druk was in ieder geval verlaagt maar zie aura.s om lampen en met fel licht is het ook lastig
        Zo computerscherm is ook niet bepaald bevorderlijk en bouw ik maar af en bevalt me goed overigens dat ik dat keyboard weer op opgepakt en voor steeds leuk. Zal nog wel posten en het verzamelen een beetje in het Doorgeefluik. Het gaat toch fout en we zien wel waar het schip gaat stranden maar zou als ik jou was alvast maar gaan hamsteren want de derde Wereldoorlog staat voor de deur en alle tekenen wijzen erop joh

      • jungleelephant zegt:

        Ik krijg nog niet eens eten voor de hele maand bij elkaar,laat staan dat ik kan hamsteren;we zien wel waar het schip strand.

  2. G.Deckzeijl zegt:

    Volgens mij krijgen we een lange hete zomer.
    Ik hoop dat ’t zo heet wordt dat al die infiltranten ons land spoorslags verlaten.

  3. Republikein zegt:

    Je hebt i.i.g. je best gedaan.
    Sterkte man.

  4. G.Deckzeijl zegt:

    Voor AOW-ers geen huurverhoging meer.
    Te mooi om waar te zijn.???
    http://fubar.mobi/2015/02/05/10718/comment-page-7/#comments

  5. G.Deckzeijl zegt:

    Al een beetje WAKKER, jungleelephant.????
    http://fubar.mobi/2016/02/04/20-oostenrijkse-asieljihadisten-heeft-twee-vrouwen-strijken-3000-euries-uitkeringsjihad-op/comment-page-1/#comment-30558
    Amsterdam bulkt van de boek-antiquariaten: ga ’t maar eens LEZEN.!!!

  6. G.Deckzeijl zegt:

    Enkel en alleen bedoeld voor degenen die het nog steeds niet snappen:
    https://nl4nl.wordpress.com/2016/02/03/10926/comment-page-1/#comment-655

snap er de ballen van en heb een herseninfarct gehad in 2007 maar wou graag mijn archief terug van 2012 en niemand kan dat waarmaken

