Heb je je wel eens verdiept in de spaarlamp??

hans-1

ZAL WEL NIET HÈ MAAR DOE HET TOCH MAAR ES!!

Let op het “inladen” kan effe duren

De gezondheidsrisico’s van spaarlampen: een overzicht – PDF
De gezondheidsrisico’s van spaarlampen: een overzicht – Word

.

Over voorziener

Ben 73 jaar inmiddels en heb interesse in de politiek en hoe wij met zijn allen leven op deze wereld van nog 13.000 km doorsnede en we elkaar bevechten meestal om dat rotgeloof
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Heb je je wel eens verdiept in de spaarlamp??

  1. jungleelephant zegt:

    De Eu weet niet hoe snel ze haar burgers om zeep moet helpen;helpen de chemtrails niet [snel]genoeg,dan proberen ze het maar met spaar-en led lampen!Wat volgt?

    • voorziener zegt:

      Ach het is jaren bekend dat er kwik zit in die spaarlampen en is het oppassen als hij eens stuk valt. Mensen doen altijd zo sceptisch net als ook over die huidige straling om ons heen dat het allemaal flauwe kul is maar er zijn echt wel gedegen rapporten bekend zoals ik op de site heb gezet dat het wel oppassen geblazen is met alle nieuw techniek en uitvindingen en zie een een artikel van jaren geleden alweer http://www.elsevier.nl/Wetenschap/nieuws/2011/4/Spaarlampen-stoten-kankerverwekkende-stoffen-uit-ELSEVIER295165W/.. Ik heb zelf overal spaarlampen en de energie rekening is veel lager als toen ik nog gloeilampen had en per facto weegt het nadeel geloof ik tegen het voordeel op maar is nogmaals enige zorgvuldigheid geboden met die lampen en wat zullen we ons druk maken en gaan toch met een ramp tempo naar de kloten dus wat maakt het uit… Kop in het zand maar is het beste en nog wat proberen te maken van de rest tijd die we nog hebben toch? Het is al over twaalf en de klok kan niet meer teruggedraaid worden helaas

      • jungleelephant zegt:

        Zo kun je het ook bekijken,maar ik zal me toch echt blijven verzetten tot mijn laatste snik!

snap er de ballen van en heb een herseninfarct gehad in 2007 maar wou graag mijn archief terug van 2012 en niemand kan dat waarmaken

