R.I.P

Eind der tijden

http://nos.nl/artikel/2081303-eagles-oprichter-glenn-frey-overleden.html

effe een ouwe topic van me 5 jaar terug

Lekker slapen en gezond weer op folks !

024

Hoi Folks
Ik ga zo naar bed en morgen weer gezond op hopelijk want die continue pijn in mijn schouder nu al 46 dagen begint op mijn zenuwen te werken en sloopt je gestel langzaam maar zeker en zie nu alweer tegen de rotnacht op dat ik wakker wordt om 3 uur en dan maar woelen en draaien om geen pijn te hebben en helpen paracemoltabletten ook geen flikker helaas
Ik heb zelf een bloedhekel aan de maand December omdat mijn vader overleed kort daarna toen ik 17 was en dus 50 jaar geleden en reken maar dat dat een impact is geweest en mijn kijk op het leven sterk heeft beïnvloed en dat GEZONDHEID het allerbelangrijkste is in je leven
Soms heb ik ook spijt dat die rotcomputer in mijn leven is gekomen terwijl ik vroeger veel muziek maakte en staat mijn keyboard al weer jaren en jaren onder het stof in de kast (zie foto) en mensen die mij kennen weten dat muziek maken voor mij het mooiste was altijd en nu zit ik in feite zinloos te proberen op zo een maf weblog een wereld te verbeteren die niet meer te verbeteren is
Ik wil graag twee nummers laten horen waarvan het eerste nummer van John Lennon ik zelf tientallen malen heb gezongen en een van de mooiste nummers die ik ken zelf http://www.youtube.com/watch?v=IxLnIRVVwIM
Verder is mijn favoriete nummer California Hotel van de Eagles en heb de versie van 2007 voor jullie toen ze al oude knakkers waren en luister zelf maar eens en lopen de rillingen over je rug en ik hoop dat de jeugd luistert en hoort wat ECHTE MUZIEK is en niet dat voorgekookte plep wat er tegenwoordig op de radio is
Met mijn vrouw (* Inmiddels ook overleden 6 september 2014) heb ik afgesproken dat dit nummer gedraaid wordt bij mijn uitvaart t.z.t

Uitvaart_469_30861c

Nogmaals slaap lekker in deze wrede wereld !!

ALS DE ZON SCHIJNT…

Uw Voorziener
Papa vroeger
WELTERUSTEN

Over voorziener

Ben 73 jaar inmiddels en heb interesse in de politiek en hoe wij met zijn allen leven op deze wereld van nog 13.000 km doorsnede en we elkaar bevechten meestal om dat rotgeloof
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op R.I.P

  1. jungleelephant zegt:

    Het zijn inderdaad prachtige nummers!Verder:waarom kruipt u niet weer eens achter uw keyboard :muziek ontspant in tegenstelling tot de ellende waar we iedere dag weer mee geconfronteerd worden.Probeer het eens;beter dan paracetamol dat alleen de farmaceut rijk maakt!Waar je ook mee komt bij de dokter,standaardantwoord:neem maar een paracetamol!Volgens mij hebben alle artsen daar aandelen van!Is er ooit een diagnose gesteld?Kan fysio u misschien helpen?In ieder geval hoop ik dat u kunt slapen.Welterusten!

    • voorziener zegt:

      Ik was altijd bezig met die muziek en opnemen eigen nummers veel en ook wel in de trant van Mike Oldfield en er uren mee bezig en klik maar eens aan https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=mike+oldfield+tubular+bells+youtube
      Ik kreeg 2000 die klote darmkanker en heb toen veel verkocht van de spullen die ik had aan opname-mogelijkheden omdat ik toen echt dacht dood te gaan en ik bang was dat mijn vrouw het voor een appel en een mei zou verkopen later als ik er niet meer zou zijn en het keyboard heb ik opgeslagen toen (Een en ander heb ik verwoord in “mijn” boek wat ik later schreef wat je dan meemaakt) https://voorzieners.wordpress.com/2014/02/25/dag-300-zo-maar-even-een-gedeelte-uit-mijn-boek/
      Heb juist het keyboard weer uit de kast gehaald een paar maanden terug en juist a.s. 25 Januari laat ik hem volledig reviseren in Lelystad omdat sommige toetsen bleven hangen en een bekend euvel als je zo een keyboard jarenlang niet gebruikt. Ga dus weer de draad oppakken binnenkort me wat meer te wijden aan muziek spelen en componeren zoals vroeger want ik kan de wereld toch niet verbeteren en hou er een beetje mee op binnenkort met weblog
      Het leven is onvoorspelbaar en wie had kunnen denken dat ik er nog steeds ben op weg naar de 73 en dat mijn meisje zoals ik haar altijd noem is overleden 6 september 2014. Elke dag ( ook nu ik dit type) brandt ik een kaarsje sinds haar dood en hoop het vol te houden totdat ook mijn tijd gekomen is. Maar goed… ik stop maar en hoorde je nog binnen komen en wou je nog effe antwoorden..Slaap lekker en morgen gezond weer op en geniet van elke dag!!

snap er de ballen van en heb een herseninfarct gehad in 2007 maar wou graag mijn archief terug van 2012 en niemand kan dat waarmaken

