Mijn Zondagse Prevelementje van 25 october

breakings news

http://www.elsevier.nl/Buitenland/achtergrond/2015/10/Griekenland-bewaakt-grens-tegen-vijand-niet-tegen-migrant-2707653W/?cmpid=NLC|elsevier_dagelijks|2015-10-25|’Griekenland_bewaakt_grens_tegen_vijand,_niet_tegen_vluchteling’_

EN WEER HALFZACHTE MAATREGELEN TOPOVERLEG http://www.nu.nl/bootvluchtelingen/4151882/eu-wil-honderden-grenswachten-balkanregio-sturen.html

Kijk Frau Merkel dat krijg je met je grote bek!! lache mickey mouse

______________________________________________________________

kansel

Goedemorgen beste mensen

Vandaag is de wintertijd weer ingegaan en wat vliegt de tijd toch hè? Mijn meissie is al weer bijna 14 maanden dood en elke dag denk ik nog aan haar en steek elke avond een kaarsje op kaars en hoop ik maar dat ze nog “ergens” is want er is meer tussen hemel en aarde dan we denken. Ben bezig elke avond een grote stapel foto-albums door te nemen van onze familie en heb een scanner aangeschaft en heb tot nu tot al 1300 foto,s gescand en die op een internetalbum gezet en stuur deze naar mijn kinderen en familie want de grootste wens van mijn meissie was dat die albums niet uit elkaar gerukt zouden worden later en nu kan een ieder bij de Hema of Kruidvat zelf een foto laten maken van hun voorkeur en makkelijke oplossing toch en kan ik u aanbevelen al is het even werk. Ik hou die albums onder mijn beheer en zie straks op een wolkje wel samen met mijn meissie wat de nabestaanden er mee gaan doen

Afijn.. De vluchtelingenstromen blijven maar doorgaan en waar is het einde vraag ik me af en met mij denk ik velen en is straks Europa totaal overspoeld door moslims en is dat wat we nu willen en ik denk het niet toch? Alle rapporten wijzen er op dat nog geen 10% van de vluchtelingen ECHTE vluchtelingen zijn en merendeels gelukszoekers en moeten wij die verdomme allemaal op ons dak nemen omdat de betreffende landen waar vandaan komen er een puinzooi van maken? http://www.elsevier.nl/Buitenland/achtergrond/2015/10/Europese-buitengrenzen-moeten-dicht-2707578W/?cmpid=NLC|elsevier_dagelijks|2015-10-24|’Europese_buitengrenzen_moeten_snel_dicht’

Die sukkel Rutte moet eens kijken wat die maffe Janmaat vroeger al zei en werd  weggehoond toen hij het had over het opvangen in de regio https://nl4nl.wordpress.com/2015/09/13/hans-janmaat-zei-het-al-opvang-in-de-eigen-regio-video/

De onvrede groeit met de dag en is logisch toch met deze maffiaregering die we hebben onder leiding van die nationale sukkel Rutte die je amper nog ziet omdat het te heet onder zijn voeten is geworden en liever handelsmissies onderneemt met Willempie alexander om nog meer te trachten de rijken aan hun winst te laten komen via de aandeeltjes waar zij de weg wel weten beatrix-2

Over aandeeltjes gesproken worden de oudere spaarders die nog wanhopig rendement proberen te halen nu de aandelenmarkt opgejaagd met de kans dat ze straks zelfs hun spaargeld helemaal kwijt zij http://www.z24.nl/geld/sparen-levert-bijna-niets-op-hoe-zit-het-met-alternatieven-met-een-hoger-rendement-59341

001Bron artikel Telegraaf

Dat het een maffiaregering is, is iedereen nu wel duidelijk geworden toch en ga maar na dat nu opeens er wel 50.000 woningen gebouwd kunnen gaan worden voor de asielzoekers terwijl eerder er zogenaamd geen geld voor was en werden bejaarde mensen de bejaardenhuizen uit gejaagd opoe pink en moeten vele bejaarden van b.v. boven de 80 nu maar zien hoe ze het redden en veelal op een bovenwoning zonder enige hulp en schrijnend om dat aan te zien en ik nodig U uit eens mee te gaan naar Buitenveldert waar veel bejaarden wonen (nog wel) en zie je ze strompelen met hun rollator naar de supermarkt en dan breekt toch je hart toen en weten dat voor de opvang van die asielzoekers een miljard !!! wordt neergelegd + wat het straks gaat kosten als al die familie gaat overkomen en wij ouderen kunnen te tering krijgen en zo simpel is het!!!

De regeringsmaffia in ons land en Merkel merkel incluis zet de poorten open om aan een goedkoop arbeidsleger te komen maar staat er niet bij stil dat grootste deel van dat leger wat binnenkomt straks een uitkering zal krijgen http://www.volkskrant.nl/archief/ex-asielzoeker-vaker-in-een-uitkering~a2960831/ en totaal niks bij zal dragen aan de economie van ons land en vele rapporten kunnen die stelling bevestigen dat slechts weinig van die asielzoekers een baan hebben gevonden en vaak na jaren niet een onze taal machtig zijn en zijn aangewezen op een uitkering of bijstand

Wat hebben wij eigenlijk aan die bewindslieden vraag ik me af en kijk alleen maar eens naar die dikke volgevreten tante rooie rotzak waar ik meermalen over schreef en nu een stukje over is geschreven door Steve Brown https://stevenbrownsblog.wordpress.com/2015/10/24/pvda-olifant-dijksma-verantwoordelijk-voor-dood-olifant-circus-renz-berlin/ Een prachtig circus heeft dat kreng de nek om gedraaid en je zou haar toch het liefste een enkeltje naar de maan willen geven en dat ze nooit meer terugkomt en als kan met die Pvda erbij?

Je hebt het denk ik gehoord dat Johan longkanker heeft en neem van mij aan dat dat een vreselijke ziekte is. Zal je vertellen waarom:

Ik hoop half november 72 te worden en zeg altijd maar dat ik dankbaar ben het te hebben gehaald en wie mijn lijdensweg wilt lezen die ik gehad leest mijn “boek” maar aan de zijlijn bij de links >>> maar om op die longkanker terug te komen kreeg ik ook longkanker en was geen primaire longkanker zoals Johan die nu heeft maar gevolg van uitzaaïngen van mijn eerdere darmkanker

Dat ik het overleeft heb allemaal is nog een raadsel na ook nog eens geopereerd te zijn aan uizaaiingen in mijn lever en ook nog eens een zwaar herseninfarct in 2007. Ook in de ziekenhuizen staan ze voor een raadsel en hebben ze een onderzoek lopen hoe het toch mogelijk is dat ik nog steeds leef terwijl ik volgens de statistieken al lang had moeten zijn

Ik geloof nu eenmaal dat elk mens in staat is iets van zich zelf in werk te stellen omdat slechts een klein deel van de hersenen wordt benut en ook wilskracht enorm belangrijk is maar je moet er wel zelf in geloven anders werkt het niet en een en ander heb ik ook beschreven in mijn “boek” eerder. Nog een belangrijk punt WAAROM ik dit weblog ben begonnen is te trachten de mens te bewegen voor een betere wereld en is ingegeven toen ik destijds een chemokuur had in het AMC van een half jaar en dan in de wachtkamer zat om me in te laten spuiten met dat vreselijke gif en dan een paar keer kinderen daar zag zitten met hun bleke koppies die jeugdkanker hadden en nog moesten beginnen aan het leven terwijl ik daar zat zielig te wezen op 57 jarige leeftijd en schaamde me diep

Toen ik daar lag dus na die operatie een een groot deel van mijn long verwijderd kwam ik in contact met medepatiënten en schrok erg omdat meer als 90% had gerookt dus is er een zeker verband tussen roken en longkanker nog afgezien van een vreselijke dood omdat je werkelijk op het einde stikt  https://www.longfonds.nl/longkanker?gclid=CI_hzfbL2cgCFQIYwwodEiYM0A

Heb daarna nooit meer gerookt SIGARET (ik rookte zware van Nelle tabak) in die zin dat ik heb aangeleerd net voordat ik slapen ga effe 1 sigaret op te steken want weet hoe het verslavend het is en s.morgens als ik opsta taal ik de hele dag niet meer naar een sigaret. Dat neemt niet weg dat de kanker alsnog kan toeslaan net als bij Johan die immers al jaren niet rookte meer terwijl hij vroeger een kettingroker was maar ja daar maak ik me niet meer druk om want ben allang blij dat ik over 4 weken de 72 hopelijk ga halen

Wat triest toch dat we met zijn allen deze mooi aardbol aarde van nog geen 13.000 km doorsnede aan het verwoesten zijn alleen al qua klimaat en nog afgezien van die idioten die erop leven en elkaar de kop inslaan omwille van een God of dat nu Boedda, Allah is of wie dan ook bah

De aarde gaat helemaal naar klote en we verstoren alleen al het evenwicht op onze mooie planeet alleen al door dagelijks 90 miljoen vaten olie indirect de atmosfeer in je jagen en doen er nog een schepje bovenop met al die vliegtuigen en uitlaatgassen en zit je voor nog geen € 500 in 5 dagen op vakantie op de Antillen http://www.corendon.nl/curacao/bingoreizen-curacao/bingo-curacao?gclid=CPn2-tmT3MgCFQUOwwodb9EAxg&tab=destination-info-tab of elders in Europa en de waanzin ten top toch nog afgezien wat de regeringsmaffia van Bilderberg over ons heen sproeit https://voorzieners.wordpress.com/2014/11/07/worden-we-vermoord/

Heeft u die opnames wel eens goed bekeken nou ik wel en zie dat hartverscheurende beelden van moeders en vaders met kinderen https://voorzieners.wordpress.com/2015/09/14/zou-u-ook-niet-vluchten-voor-die-vatenbommen-van-assad/ maar zie gelijk ook veel goed geklede jonge kerels en laten we eerlijk zijn klopt het wel dat nog geen 10% echte vluchteling is en het gros gelukszoekers en moeten wij die nu gaan opvangen en dan ben je toch niet helemaal lekker in je hoofd toch? Zag op die films een snuiter die een geluidsmachine meezeulde van een bijna een meter lengte en dan zakt je broek toch af? Het is gewoon onmogelijk om al die hordes maar te blijven opvangen want aan de stroom komt geen einde en is dat wat we dan willen en staan we voor rampscenario,s die her en der al op internet rondwaren al of niet waar https://voorzieners.wordpress.com/2015/10/24/fictie-of-werkelijkheid-5/

Heb zelf geen kleine kinderen meer maar kan het gevoel begrijpen wat er leeft onder de mensen van WAAR gaat dit naartoe??

De toestand wordt onbeheersbaar en wie moet dan de bevolking beschermen als het volledig uit de hand gaat lopen en de hordes stelend en rovend door de straten lopen en alles plunderend wat los en vast zit en hebben we het dan gewonnen?

Ik liep gisteren op het Gelderlandplein een bekende tegen het lijf en laten we maar noemen zo een grachtengordel figuur die ik al jaren ken en is inmiddels 80. Als echte VVD-er vertelde hij me hij dit keer op Wilders gaat stemmen omdat er dan in ieder geval “misschien” een dam wordt opgeworpen tegen al die moslims die Europa dreigen te overspoelen en totaal geen vertrouwen meer heeft in die praatjesmaker Rutte http://www.ad.nl/ad/nl/36281/Vluchtelingenstroom-West-Europa/article/detail/4170184/2015/10/24/Rutte-waarschuwt-voor-einde-samenwerking-EU.dhtml die bezig is samen met Merkel Europa in de afgrond te storten

Veel van zijn vrienden doen het zelfde en komen veelal uit het Amsterdamse gordelgrachten milieu dus maak je borst maar NAT Rutte met de komende verkiezingen

Nog een fijne dag toegewenst

computerlowietje

en o ja….            zwaaien NAAR BENEDEN

STINK ER NIET IN EN NIET AANKLIKKEN ALS JE DIT ONTVANGT!

002

 

 

Over voorziener

Ben 73 jaar inmiddels en heb interesse in de politiek en hoe wij met zijn allen leven op deze wereld van nog 13.000 km doorsnede en we elkaar bevechten meestal om dat rotgeloof
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Mijn Zondagse Prevelementje van 25 october

  1. Republikein zegt:

    Mooi, heb je nog rietjes?
    Op naar Lovejoy! Deze komeet trekt
    een bijzonder spoor door het heelal:
    alcohol.Dat zegt ruimtevaartorganisatie
    NASA,en daar kunnen ze het weten.

    “We hebben ontdekt dat Lovejoy elke
    seconde voor zo’n 500 flessen wijn aan
    alcohol uitstoot”,zegt een woordvoerder
    van NASA.En het beste nieuws is dat de
    alcohol van dezelfde samenstelling is
    als in bier,wijn etcetera.

    De ontdekking staaft de theorie dat de
    complexe organische structuren waaruit
    leven zou kunnen ontstaan,afkomstig
    zijn van kometen.Een probleem is dat
    Lovejoy zich op minimaal 70 miljoen
    kilometer van de Aarde bevindt.

    Nou, proost i.i.g.!

snap er de ballen van en heb een herseninfarct gehad in 2007 maar wou graag mijn archief terug van 2012 en niemand kan dat waarmaken

